EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE nejen v sociálních službách - 8 hod. akreditovaný kurz pro 20 osob.
Vzdělávací kurz provede účastníky pravidly vhodné slovní i mimoslovní komunikace. Představí rozdíly v kontrolním - direktivním a nedirektivním - podpůrném rozhovoru. Popíše pravidla rozhovoru, bariéry v komunikaci, čeho se vyvarovat a slova vhodná k nahrazení. Při slovní komunikaci bude čas věnován pravidlům efektivní - nehodnotící komunikace, na člověka orientované komunikace, nenásilné komunikace a na řešení orientované komunikace. V rámci neverbální komunikace bude věnován čas nácviku empatické reflexe, aj. pro zjišťování potřeb nekomunikujících, ale i komunikujících lidí, kteří jsou např. v odporu. Budou procvičeny techniky empatického - nenásilného rozhovoru, aktivního naslouchání, zpětná vazba a 8+1 otázek ze systemické - na řešení orientované komunikace. Kurz pomůže účastníkům si uvědomit, že nehodnotící komunikace pomáhá efektivněji zjistit (i skrytou) zakázku klienta i lépe najít kroky k řešení nepříznivé sociální situace klienta a také podporuje vznik dobrého profesního vztahu.
Otázky a odpovědi
Nebyly nalezeny žádné otázky.
Štítky
Nebyly nalezeny žádné štítky.