ONLINE WEBINÁŘE
- 1. 2. 2021
- 18. 2. 2021
- 17. 3. 2021
- 5. 2. 2021
- 17. 2. 2021
- 18. 3. 2021
ASERTIVITA v sociálních službách, 8 hod., akreditace č. A2019/0832-SP/PC/VP
- 3. 2. 2021
- 16. 2. 2021
LIDSKÁ PRÁVA a podpora uplatňování vlastní vůle vs. střety zájmů a restriktivní opatření v sociálních službách, 8 hod., akreditace č. A2019/0829-SP/PC/VP
- 15. 2. 2021
- 2. 3. 2021
Komunikace s osobami s problémovým chováním, 8 hod., akreditace č. A2019/0353-SP/PC
- 12. 2. 2021
- 5. 3. 2021
- 31. 3. 2021
Etická a NA ČLOVĚKA ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE s osobami s handicapem v oblasti mentálního a duševního zdraví, 8 hod., akreditace č. A2018/0718-SP/PC/VP
- 24. 2. 2021
- 12. 3. 2021
Práce s uživateli sociálních služeb a jejich rodinou s využitím prvků MEDIACE, 8 hod., akreditace č. A2019/0826-SP/PC/VP
- 19. 2. 2021
- 30. 3. 2021
- 1. 3. 2021
- 16. 3. 2021
- 3. 3. 2021
- 19. 3. 2021
- 23. 3. 2021
- 24. 3. 2021
CENA je vždy osvobozena od Dph (nejsme plátci DpH), maximální počet osob v jednom online webináři je 20.
Cena při obsazenosti 12 a více osob / webinář je 950 Kč / 1 osoba.
Cena při obsazenosti 8 - 11 osob / webinář je 1200 Kč / 1 osoba.
Cena při obsazenosti 3 - 7 osob / webinář je 1800 Kč / 1 osoba.
Ukázka přístupu do online webináře - testovací místnost (pro vyzkoušení funkčnosti připojení):
mezioborove-vzdelavani-marketa-vaculova.whereby.com/testovací
Příklady časového rozložení 8 hod. akreditovaného školení formou webináře (8:30 - 15 hod.); Tzn. 6 x 60 min. výuky + 1 x 60 min. pauzy. (8:30 - 10 hod. ; 15 min. pauza ; 10:15 - 11:45 hod. ; 30 min. pauza ; 12:15 – 13:45 hod. ; 15 min. pauza ; 14 – 15:15 hod.);
PŘIHLÁŠKY: e-mailem: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; vaculova.marketa@seznam.cz ; nebo přes záložky vlevo.
Odkaz pro připojení se do kurzu Vám bude zaslán na e-mail nejpozději 1 den před konáním kurzu.
Informace k pravidlům webináře, návody na připojení se, atd.: www.supervize-metodikysqss-poradenstvi-vzdelavani-socialniprace-vm.cz/pravidla-pro-prihlasovani-na-akreditovane-kurzy/
A jak vypadá realizace online webináře v praxi? - viz. odkaz a obrázek: www.supervize-metodikysqss-poradenstvi-vzdelavani-socialniprace-vm.cz/online-vzdelavani-formou-webinare-mpsv-povoleno/jak-realizace-online-webinaru-vypada-v-praxi/
- 15. 12. 2020
Cena 1000 Kč, osvobozeno od Dph / 1 osoba (max. 20 osob v jednom online webináři):
Ukázka přístupu do online webináře - testovací místnost (pro vyzkoušení funkčnosti připojení):
mezioborove-vzdelavani-marketa-vaculova.whereby.com/testovací
Příklady časového rozložení 8 hod. akreditovaného školení formou webináře (8 - 16 hod.); Tzn. 6 x 60 min. výuky + 2 x 60 min. pauzy. (8 - 9:30 hod. ; 30 min. pauza ; 10 - 11:30 hod. ; 60 min. pauza ; 12:30 – 14 hod. ; 30 min. pauza ; 14:30 – 16 hod.);
PŘIHLÁŠKY: e-mailem: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; vaculova.marketa@seznam.cz ; nebo přes záložky vlevo.
Otázky a odpovědi
Nebyly nalezeny žádné otázky.
Štítky
Nebyly nalezeny žádné štítky.