Při konzultacích se vždy osvědčilo komunikovat (ideálně s celým týmem) o tom, jak SKUTEČNĚ funguje zaběhlá praxe. Role vedení, sociálních pracovníků, co dělají koordinátoři, role KP, náplň práce pečovatelů.
Jakým stylem běžně pracovníci komunikují s klienty, jak je podporují, pomáhají jim a pečují o ně.
Daří se jim odlišit kontrolu a přílišné vedení od podpory a pomoci? Respektují vůli klienta? Odlišují, kdy motivují a kdy manipulují? A co přiměřené riziko, umožní ho klientům, pokud chtějí?
Jak se jim daří zvládat péči a podporu a komunikaci v zátěžových situacích nebo s lidmi, s kterými je spolupráce obtížná? Co skutečně v práci s klientem zvládají, co a jak a kde píší, jak svým metodikám rozumí, jak přínosně a podpůrně je vnímají, atd.
A dle toho, co v praxi skutečně funguje, se nastaví metodiky SQSS tak, aby byly přínosné a srozumitelné pro tým, aby byly logicky vzájemně provázané a korespondovaly se zákonem.
Popis průběhu konzultací a ceník:
2020_CENÍK_metod.podpory_Vaculová.pdf (241420)