JAK DOBŘE NASTAVIT HRANICE VE SPOLUPRÁCI S KLIENTEM aneb předcházení závislosti klienta na sociální službě a možnosti obrany proti manipulaci pomocí zplnomocnění klienta

akreditace č. A2021/0384-SP/PC/VP, 8 hod., pro max. 20 osob.

Obsah:

1) Hranice – charakteristika a typy hranic (význam pro práci s klientem, ochrana pracovníka).

2) Osobnost pracovníka a jeho vliv na nastavení zdravých hranic.

3) Hranice a jejich význam:

- obrana proti manipulaci;

- prevence rizika závislosti na sociální službě;

- TÝMOVÉ HRANICE i dohody pro „styl“ práce s klientem;

4) Problémy při porušení hranic ze strany klienta i pracovníka + různé možnosti řešení.

5) Profesní přístupy podporující zachování zdravých hranic, vč. motivace a zplnomocňování klienta pro řešení jeho nepříznivé sociální situace.

OBJEDNÁVKY, popř. poptávky kurzů na klíč (s realizací v konkrétní organizaci), směřujte na e-mail: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; nebo na e-mail: vaculova.marketa@seznam.cz ; popř. telefonicky +420 731 406 570. 

Více informací o CENĚ a dalších 8-16 hod. akreditovaných kurzech, naleznete v katalogu, který je ke stažení zde: https://www.mezioborove-vzdelavani.cz/katalog-kurzu-s-obsahy-akred-podm-cenami-a-moznostmi-objednavky/

 

                 

 

Otázky a odpovědi

Nebyly nalezeny žádné otázky.

Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.

Registrace nového uživatele