Základy EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE

akreditace č. A2024/1436-SP/PC/VP/PP, 8 hod., pro max. 30 osob.

Obsah:

  1. Základy komunikace:

     -    specifika komunikace v sociálních službách – proklientský přístup.

  1. Komunikační bariéry + pravidla efektivní komunikace + empatická neverbální komunikace:
  • komunikační bariéry, KOST aneb komunikační stopky, devalvační komunikace;
  • direktivní + kontrolní vs. nedirektivní + podpůrná komunikace;
  • pravidla efektivní slovní i neverbální komunikace + nácviky.
  1. Efektivní komunikace s uživatelem sociálních služeb:
  • desatero pozitivní komunikace;
  1. Na člověka orientovaná komunikace:
  • specifika na člověka orientovaného přístupu v komunikaci (empatie, akceptace + kongruence v komunikaci);
  • techniky aktivního naslouchání (TAN = zrcadlení, parafráze, reflexe, atd.);
  • nenásilná komunikace + modelové situace.
  1. Na řešení orientovaná komunikace:
  • specifika systemické - na řešení orientované komunikace;
  • 8+1 otázek (na úvod, na zakázku, na zdroje, na výjimky z problému, na úspěch, na zázrak, na řešení, škálovací);
  • nácviky rozhovoru v kazuistikách.

OBJEDNÁVKY, popř. poptávky kurzů na klíč (s realizací v konkrétní organizaci), směřujte na e-mail: mezioborovevzdelavani@gmail.com ; nebo na e-mail: vaculova.marketa@seznam.cz ; popř. telefonicky +420 731 406 570. 

Více informací o CENĚ a dalších 8-16 hod. akreditovaných kurzech, naleznete v katalogu, který je ke stažení zde: https://www.mezioborove-vzdelavani.cz/katalog-kurzu-s-obsahy-akred-podm-cenami-a-moznostmi-objednavky/

 

                 

 

Otázky a odpovědi

Nebyly nalezeny žádné otázky.

Štítky

Nebyly nalezeny žádné štítky.

Registrace nového uživatele