Mezioborové vzdělávání je poradenská, supervizní, koučovací, vzdělávací a konzultační společnost
Mapa stránek
- KATALOG KURZŮ s obsahy, CENAMI a možnostmi objednávky
- 8 hod. akreditované kurzy
- VLIV EMOCÍ NA KOMUNIKACI aneb jak pomocí sebereflexe své komunikační role a empatie docílit efektivní komunikace
- Možnosti práce s emocemi klientů i pracovníků
- Základy EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
- Základy ASERTIVITY v sociálních službách
- Etická a NA ČLOVĚKA ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE s osobami s handicapem v oblasti mentálního a duševního zdraví
- Způsoby motivace a podpory lidí s mentálním postižením
- PRETERAPIE - komunikační techniky pro navazování kontaktů s lidmi uzavřenými v sobě
- Základy KOMUNIKACE a práce s lidmi s PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM
- Možnosti práce a komunikace s lidmi s manipulativním a agresivním chováním
- JAK DOBŘE NASTAVIT HRANICE VE SPOLUPRÁCI S KLIENTEM aneb předcházení závislosti člověka na službě či jiné osobě a možnosti obrany proti manipulaci pomocí zplnomocnění
- Práce s uživateli sociálních služeb a jejich rodinou s využitím prvků MEDIACE
- Základy KOUČOVACÍHO PŘÍSTUPU
- VÝZNAM REFLEXE i sebereflexe, intervize a supervize V PRÁCI S KLIENTEM i týmem
- Základy managerských dovedností pro VEDENÍ LIDÍ a týmů
- ZPŮSOBY PRÁCE SE STRESEM, ZÁTĚŽÍ a vyhořením
- Burn-out efekt - prevence a řešení následků syndromu vyhoření a stresu
- PŘÍPADOVÁ SOCIÁLNÍ PRÁCE v kontextu SQSS č. 3 a SQSS č. 5 aneb dojednání rozsahu a formy podpory a cílů v kontextu nepříznivé sociální situace klienta
- INDIVIDUÁLNÍ PLÁNOVÁNÍ PRŮBĚHU SOCIÁLNÍ SLUŽBY s komunikujícími i nekomunikujícími uživateli S PRAKTICKÝMI NÁCVIKY
- Procedurální STANDARDY KVALITY sociálních služeb
- LIDSKÁ PRÁVA a podpora uplatňování vlastní vůle X střety zájmů v sociálních službách aneb PODPORA LIDÍ PŘI ROZHODOVÁNÍ v každodenním životě v rámci oprávněných potřeb, zájmů a ochrana práv
- Prevence mocenského přístupu a restriktivních opatření v sociálních službách aneb PRÁCE S RIZIKY A S LIDMI S CHOVÁNÍM NÁROČNÝM NA PODPORU A PÉČI
- Základy PODPORY POZITIVNÍHO CHOVÁNÍ u lidí s chováním náročným na podporu a péči
- Motivace a podpora změny u klientů pomocí MOTIVAČNÍCH ROZHOVORŮ – úvod
- Možnosti aktivizace a MOTIVACE LIDÍ PRO ŘEŠENÍ NEPŘÍZNIVÉ SOCIÁLNÍ SITUACE přes sociálně terapeutické a aktivizační činnosti
- AKTIVIZAČNÍ POSTUPY V PÉČI O OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM s využitím prvků smyslové aktivizace, montegeragogiky, reminiscence, biografie, validace a preterapie
- Základy KOGNITIVNÍ REHABILITACE a aktivizace
- TRÉNINK PAMĚTI a kognitivní rehabilitace
- Aktivizační a volnočasové činnosti se zaměřením na lidi s imobilitou
- Zásady bezpečné manipulace a polohování imobilního klienta sociální služby
- SPECIFIKA a STRATEGIE ZVLÁDÁNÍ ZDRAVOTNÍHO POSTIŽENÍ a STÁŘÍ
- GERIATRICKÁ KŘEHKOST - základy holistického přístupu k seniorům
- Efektivní podpora, péče a komunikace s lidmi s demencí
- Způsoby spolupráce a komunikace s lidmi, kteří žijí v Domově se zvláštním režimem
- Zásady komunikace a práce s lidmi se zkušeností s duševním onemocněním
- Základy paliativních přístupů a péče, včetně podpůrné komunikace s umírajícími klienty a pozůstalými
- TRAUMA RESPEKTUJÍCÍ PŘÍSTUP - na klienty zaměřená práce s uznáním významu minulých zkušeností, které ovlivňují současné chování
- Základy KRIZOVÉ INTERVENCE v práci s klienty
- RECOVERY KOUČOVÁNÍ v práci s lidmi se závislostmi anebo zkušeností s duševním onemocněním pohledy sociálního a PEER pracovníka
- Možnosti komunikace a spolupráce s lidmi se zkušeností s návykovými látkami pohledem pracovníka z praxe
- 16 hod. akreditované kurzy
- PSYCHIATRICKÉ MINIMUM a recovery přístup v práci s lidmi se zkušeností s duševním onemocněním
- Paliativní komunikace, péče a přístup v sociálních službách
- KOMUNIKACE S LIDMI V ZÁVĚRU ŽIVOTA A S POZŮSTALÝMI
- Specifika komplexní práce s uživateli Domova se zvláštním režimem s použitím preterapeutických a validačních přístupů
- Týmová spolupráce - VEDENÍ TÝMŮ A LIDÍ včetně moderních stylů řízení
- PODPORA PŘI ROZHODOVÁNÍ a sebeobhájcovství - snižování závislosti uživatelů na sociální službě
- TERMÍNY - dny konání OTEVŘENÝCH 8-16 hod. KURZŮ v online nebo prezenční formě
- REGISTRACE NA KURZY - závazná přihláška a OBJEDNÁVKA
- CENÍK
- Kvalifikační kurzy - Pracovník v sociálních službách
- 12.3.-23.4.2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 9.4.-22.5.2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 12.5. - 23.6. 2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 16.6. - 25.7. 2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 15.7. - 15.8. 2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 11.8. – 19.9. 2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 10.9. – 20.10.2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- 9.10. – 21.11.2025 - 192 hod. online kvalifikační kurz Pracovník v sociálních službách
- Termíny KVALIFIKAČNÍCH KURZŮ PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH - různé běhy
- ONLINE WEBINÁŘE
- PŘIPRAVOVANÉ 8-16 h. akreditované KURZY
- AKREDITACE VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ a vzdělávací instituce
- KONTAKT a čísla účtů
- LEKTORSKÝ TÝM
- PhDr. Markéta Vaculová, MBA
- SUPERVIZE, koučing, poradenství
- Poradenské služby v oblasti kvality zdravotní a sociální péče a metodiky Standardů kvality sociálních služeb
- Poradenství pro sociální služby v oblasti PALIATIVNÍ KOMUNIKACE a přístupů + PORADENSTVÍ PRO POZŮSTALÉ
- MEDIACE
- Fotogalerie
- Novinky
Otázky a odpovědi
Nebyly nalezeny žádné otázky.
Štítky
Nebyly nalezeny žádné štítky.